Administratie in Zwolle: zo snel mogelijk

De administratie dient zo effectief mogelijk te worden ingericht, dat weet een goede boekhouder of online administrateur. Daarom richt OAMKB zich op de automatisering van facturen en betalingen en zorgen wij dat alles op correcte wijze wordt verwerkt in de boekhouding.

Wij zorgen ervoor dat jij geen boekhouder hoeft in te huren; dankzij de gebruiksvriendelijke software, waar overigens geen boekhoudkundige kennis voor nodig is om gebruik van te kunnen maken, zal het onderhouden van de administratie vlotjes verlopen. Wil jij dat wij het administratieve werk volledig voor jou beheren, of wil je het slechts gedeeltelijk door ons laten doen? Dit mag jij helemaal zelf bepalen; wij zullen jouw keuze respecteren.

Samen met jou zal onze boekhouder kijken naar de manieren voor het effectiever maken van de bedrijfsprocessen. Wij nemen je werk uit handen door elk moment te controleren en bij te sturen indien nodig. Ook aan het einde van het jaar, wanneer de aangiften gedaan dienen te worden, zal onze boekhouder van ons administratiekantoor in Zwolle dit graag van jou overnemen. Evenals de periodieke cijfers. Zo krijg jij een helder beeld gepresenteerd over de vooruitzichten van jouw bedrijf. Wij streven ernaar jou zoveel mogelijk te helpen met de administratie.

Wil je het zelf eens uitproberen? Dat kan!
 

 

GRATIS UITPROBEREN